Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Author: Bělohlávek, Roman
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá délkou, poměrem kreativity a tvrdého obchodního sdělení a s tím spojenou efektivitou rozhlasových reklamních spotů. V této oblasti stále přetrvávají polemiky, jak na straně jednotlivých rádií, tak i mediálních agentur a jednotlivých odborníků z reklamní branže. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v hloubkových rozhovorech, které vyjadřují názory odborníků přímo z rozhlasu, i mimo rozhlas, nastínit a rozklíčovat současný stav i budoucnost a budoucí vývoj v oblasti tvorby, výroby a využití rozhlasových spotů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19457
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 26044


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bělohlávek_2012_bp.pdf 986.4Kb PDF View/Open
bělohlávek_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
bělohlávek_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account