dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Pálková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:02:12Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:02:12Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19511
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématem církevních restitucí a úlohou komunikace římskokatolické církve, jakožto nejdůležitějšího aktéra celého problému, v nich. Pomocí teoretických východisek má přiblížit kořeny církevních restitucí a všechnu kontro-verzi s nimi spojenou, vytyčit alespoň zčásti možnosti marketingu, aplikovaného na nábo-ženskou organizaci. Snaží se najít konkrétní osobu, která je v hierarchii římskokatolické církve za komunikaci zodpovědná. Pomocí zvolených kritérií je poté zkoumáno, do jaké míry je celé téma zpolitizováno a odvedeno od náboženského poselství, které by římskokatolická církev, jakožto náboženská organizace, měla zastávat. |
cs |
dc.format |
52 s. (75 890 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2013597 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
církevní restituce
|
cs |
dc.subject |
akviziční komunikace
|
cs |
dc.subject |
římskokatolická církev
|
cs |
dc.subject |
kardinál Dominik Duka
|
cs |
dc.subject |
church restitution
|
en |
dc.subject |
acquizition communication
|
en |
dc.subject |
Roman Catholic Church
|
en |
dc.subject |
cardi-nal Dominik Duka
|
en |
dc.title |
Propagace organizace v oblasti náboženství |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion of a Religious Organization |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is talking about church restitution in Czech Republic and the role, Roman Catholic Church communication, as the biggest participant, is playing in the issue. Together with the teoretic part is trying to find the roots of church restituion and describe all the controversy conected with the topic, define opportunities in marketing theory to aply them on church organization. Studying the particular person, who is responsible for communication in catholic hierarchy. Using specific criteria is examined, how far is the whole topic political and moved away from catolic message, which should Roman Catholic Church, as the religious organizaion, stand for. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26020
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|