Propagace organizace v oblasti náboženství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace organizace v oblasti náboženství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Pálková, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:02:12Z
dc.date.available 2013-10-04T10:02:12Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19511
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tématem církevních restitucí a úlohou komunikace římskokatolické církve, jakožto nejdůležitějšího aktéra celého problému, v nich. Pomocí teoretických východisek má přiblížit kořeny církevních restitucí a všechnu kontro-verzi s nimi spojenou, vytyčit alespoň zčásti možnosti marketingu, aplikovaného na nábo-ženskou organizaci. Snaží se najít konkrétní osobu, která je v hierarchii římskokatolické církve za komunikaci zodpovědná. Pomocí zvolených kritérií je poté zkoumáno, do jaké míry je celé téma zpolitizováno a odvedeno od náboženského poselství, které by římskokatolická církev, jakožto náboženská organizace, měla zastávat. cs
dc.format 52 s. (75 890 znaků) cs
dc.format.extent 2013597 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject církevní restituce cs
dc.subject akviziční komunikace cs
dc.subject římskokatolická církev cs
dc.subject kardinál Dominik Duka cs
dc.subject church restitution en
dc.subject acquizition communication en
dc.subject Roman Catholic Church en
dc.subject cardi-nal Dominik Duka en
dc.title Propagace organizace v oblasti náboženství cs
dc.title.alternative Promotion of a Religious Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is talking about church restitution in Czech Republic and the role, Roman Catholic Church communication, as the biggest participant, is playing in the issue. Together with the teoretic part is trying to find the roots of church restituion and describe all the controversy conected with the topic, define opportunities in marketing theory to aply them on church organization. Studying the particular person, who is responsible for communication in catholic hierarchy. Using specific criteria is examined, how far is the whole topic political and moved away from catolic message, which should Roman Catholic Church, as the religious organizaion, stand for. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26020
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
pálková_2012_bp.pdf 1.920Mb PDF View/Open
pálková_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
pálková_2012_op.doc 134Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account