Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public

Show full item record

No preview available
Title: Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
Author: Kuděla, Matěj
Advisor: Bell, Gregory Jason
Abstract: Tato bakalářská práce zkoumá použití politiky strachu jakožto součásti rétoriky vlády George W. Bushe za účelem získání podpory americké veřejnosti pro druhou válku v Iráku. Pro shrnutí všech prvků, kterými vláda vyvolávala strach mezi Američany, byl vytvořen pojem ?prvky teroru?. Na jednu stranu je tato práce zaměřena na veřejné proslovy, na kterých je ilustrováno využívání prvků teroru a na druhou stranu práce dokládá význam použití politiky strachu na výsledcích průzkumů veřejného mínění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19655
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 24078


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kuděla_2012_bp.pdf 1.511Mb PDF View/Open
kuděla_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
kuděla_2012_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account