The Applicability of Strategic Design in Non-Profit Organizations

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Applicability of Strategic Design in Non-Profit Organizations

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Kovářová, Kristýna
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:50:24Z
dc.date.available 2013-10-06T00:50:24Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19714
dc.description.abstract Neziskový sektor stejně jako ten ziskový podléhá neustálým změnám v sociodemografické, ekonomické, ale i kulturně-politické sféře. Rychlá adaptace na nové podmínky a přizpůsobení se novým trendům jsou klíčem k dlouhodobému úspěchu. Využití strategického designu může oběma sektorům napomoci nejen k upevnění pozice v měnícím se prostředí, ale i k získání nebo obnovení konkurenční výhody. Vyhnou se tak stále rostoucím tlakům ze strany konkurence a zesílí své postavení na trhu. cs
dc.format 107 s. (96 967 znaků) cs
dc.format.extent 4540716 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategický design cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject inovační proces cs
dc.subject identita cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject design cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject Strategic design en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject innovation process en
dc.subject identity en
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject design en
dc.subject communication en
dc.subject segmentation en
dc.title The Applicability of Strategic Design in Non-Profit Organizations cs
dc.title.alternative The Applicability of Strategic Design in Non-Profit Organizations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Voráčová, Kateřina
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated Both non-profit and profit sectors are a subject to incessant changes in socio-demographic, economic and also cultural and political spheres. A swift adaptation to new conditions and trends are a key to long-term success. An application of strategic design can help the sectors not only in strengthening of their position in the changing environment but also in gaining or re-establishing of a competitive advantage. This way they can avoid a mounting competition-pull pressure and strengthen their position in the market. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24076
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-24
local.subject řízení značky cs
local.subject neziskový sektor cs
local.subject brand management en
local.subject nonprofit sector en


Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2012_bp.pdf 4.330Mb PDF View/Open
kovářová_2012_vp.zip 15.46Kb Unknown View/Open
kovářová_2012_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account