Vlastenečtí pedagogové a jejich vliv na socializaci českého národa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vlastenečtí pedagogové a jejich vliv na socializaci českého národa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Beneš, Miroslav
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:03:45Z
dc.date.available 2013-10-06T02:03:45Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19860
dc.description.abstract Učitelé mají důležitý vliv na úspěšnou socializaci dětí a mládeže. Tráví s dětmi spoustu času, rozvíjí jejich morální hodnoty, pomáhají žákům zapojit se do třídního kolektivu a připravit se na budoucí sociální role. Jestliže proces socializace probíhá správně, děti jsou schopny zapojit se do společnosti bez problémů, což vede k úspěšné prevenci sociálně patologických jevů. cs
dc.format 94 s. cs
dc.format.extent 519938 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Socializace cs
dc.subject výchova cs
dc.subject učitel cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject Socialization en
dc.subject education en
dc.subject teacher en
dc.subject framework educational program en
dc.title Vlastenečtí pedagogové a jejich vliv na socializaci českého národa cs
dc.title.alternative Patriotic Educators and Their Influence on Socialization of the Czech Nation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocanda, Martin
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Teachers have an important influence on effective socialization of children and youth. Teachers spend with children a lot of time, develop their moral values, they help children to engage in collective team in the class and to prepare for their future social roles. If the process of socialization proceeds correctly, children are able to engage in society without problems which leads to the successful prevention of socially pathological phenomena. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23414
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject vlastenectví cs
local.subject vlastenecká výchova cs
local.subject učitelé cs
local.subject patriotism en
local.subject education for patriotism en
local.subject teachers en


Files in this item

Files Size Format View
beneš_2012_bp.pdf 507.7Kb PDF View/Open
beneš_2012_vp.doc 32.5Kb Microsoft Word View/Open
beneš_2012_op.doc 23.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account