Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Janota, Jindřich
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:07:48Z
dc.date.available 2013-10-06T03:07:48Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19979
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zaměřuji na rozvoj osobností dětí ve školní družině, konkrétně na rozvoj jejich sociálně komunikačních dovedností pomocí her. Školní družina je mezistupněm mezi vyučováním a volným časem dětí. Z toho důvodu by měla pozitivně ovlivňovat vývoj žáků, kteří ji navštěvují. V praktické části mé bakalářské práce zkoumám a interpretuji reflexi vychovatelek na aplikaci her ve školní družině. cs
dc.format 53 s. (67 868 znaků) cs
dc.format.extent 3306063 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální komunikace cs
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject školní družina cs
dc.subject hra cs
dc.subject Social communication en
dc.subject social interaction en
dc.subject emotional inteligence en
dc.subject social skills en
dc.subject school club en
dc.subject game en
dc.title Hra ve školní družině jako prostředek rozvoje sociálně komunikačních dovedností dětí cs
dc.title.alternative Playing in the School Group as a Means of Developing Social Communication Skills of Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Růžičková, Martina
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I focuse on developing personalities of children, especially on developing their socially and communication skills through playing games. A school club is intermediate stage between lessons and children's leisure. For this reason, it should positively affect the development of children. In the practical part of my bachelor thesis I examine and interpret reflection of governesses on playing games in a school club. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 25003
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
janota_2012_bp.pdf 3.152Mb PDF View/Open
janota_2012_vp.zip 17.27Kb Unknown View/Open
janota_2012_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account