African-American Identity as Depicted in Skin Whitening Advertisements

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

African-American Identity as Depicted in Skin Whitening Advertisements

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Sklenská, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:43:27Z
dc.date.available 2013-10-06T03:43:27Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20041
dc.description.abstract Tato práce pojednává o fenoménu bělení pleti ve Spojených Státech Amerických a o způsobech, jakým byli Afroameričané zobrazováni v reklamách na produkty bělení pleti. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důvodech, které podnítily myšlenku bělení pleti v USA a vývoj reklam od dvacátých do padesátých let dvacátého století. Analytická část obsahuje podrobnější rozbor reklam v šedesátých letech. cs
dc.format 42 s. (56 816 znaků) cs
dc.format.extent 2049664 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject Afroameričanka cs
dc.subject bělení pleti cs
dc.subject kolorismus cs
dc.subject advertisement en
dc.subject African-American woman en
dc.subject skin whitening en
dc.subject colorism en
dc.title African-American Identity as Depicted in Skin Whitening Advertisements cs
dc.title.alternative African-American Identity as Depicted in Skin Whitening Advertisements en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bell, Gregory Jason
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the phenomenon of skin whitening in the Unites States of America and with ways in which African-Americans were depicted in the skin whitening advertisements. The thesis is divided into theoretical and analytical parts. Theoretical part discusses the main reasons which led mainly African-American women to the idea of skin whitening in the USA and the development of advertisements from the 1920s till 1950s. The practical part describes in more detail advertisements in the 1960s. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24109
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-30


Files in this item

Files Size Format View
sklenská_2012_bp.pdf 1.954Mb PDF View/Open
sklenská_2012_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
sklenská_2012_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account