Integrace žáků s tělesným postižením pohledem pedagogů a intaktních spolužáků na Střední odborné škole ve Slavičíně.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace žáků s tělesným postižením pohledem pedagogů a intaktních spolužáků na Střední odborné škole ve Slavičíně.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Růžičková, Martina
dc.contributor.author Studenková, Renata
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:52:28Z
dc.date.available 2013-10-06T03:52:28Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20059
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrace tělesně postižených žáků do běžné střední školy, na pozitivech integrace a faktorech, které ji ovlivňují. Práce je rozčle-něna do tří celků. První kapitola vymezuje pojem a členění tělesného postižení. Zabývá se rovněž vlivem postižení na osobnost jedince a jeho rodinu. Druhá část popisuje integrativní vzdělávání tělesně postižených žáků a činitele, kteří se tohoto procesu aktivně účastní. Zá-věrečná část je věnována výzkumnému šetření, kde zjišťuji názory a postoje pedagogů, spo-lužáků a integrovaných žáků s tělesným postižením na integraci. cs
dc.format 85 s., 25 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3144500 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postižení cs
dc.subject tělesné postižení cs
dc.subject mozková obrna cs
dc.subject integrace cs
dc.subject školská legislativa cs
dc.subject integrovaný žák cs
dc.subject disability en
dc.subject physical disability en
dc.subject cerebral palsy en
dc.subject integration en
dc.subject educational legislation en
dc.subject integrated student en
dc.title Integrace žáků s tělesným postižením pohledem pedagogů a intaktních spolužáků na Střední odborné škole ve Slavičíně. cs
dc.title.alternative Integration of Disabled Pupils from the View of their Teachers and Non-Disabled Classmates at Specialised Secondary School in Slavičín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on an integration of the disabled pupils in ordinary secondary school, on its positives and factors affecting it. The work is divided into three parts. The first chapter defines a concept and a structure of the disability. It also deals with an influence of the disability on a personality of the individual and his family. The second part describes an integrative learning of the disabled students and factors which are actively involved in this process. The final section is devoted to a research where I find opinions and attitudes of the teachers, the classmates and the integrated students to the integration. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24589
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject tělesně postižené děti cs
local.subject školská integrace cs
local.subject children with physical disabilities en
local.subject school integration en


Files in this item

Files Size Format View
studenková_2012_bp.pdf 2.998Mb PDF View/Open
studenková_2012_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
studenková_2012_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account