Social Advertising in Great Britain and the USA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Social Advertising in Great Britain and the USA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Lenka
dc.contributor.author Rýparová, Olga
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:16:26Z
dc.date.available 2013-10-06T04:16:26Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20077
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním socialní inzerce ve Velké Británii a v USA. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány rozdíly mezi komerční a sociální inzercí. Následuje výčet ligvistických a vizuálních prvků, které se vyskytují v reklamě. Praktická část je zaměřená na rozbor konkretních sociálních inzercí, které jsou analyzovány z hlediska lingvistického a vizualního cs
dc.format 55 s. (73 101 znaků) cs
dc.format.extent 1173296 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komerční inzerce cs
dc.subject sociální inzerce cs
dc.subject lingvistické prvky cs
dc.subject vizuální prvky cs
dc.subject commercial advertising en
dc.subject social advertising en
dc.subject linguistic aspects en
dc.subject visual aspects en
dc.title Social Advertising in Great Britain and the USA cs
dc.title.alternative Social Advertising in Great Britain and the USA en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čechová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a comparison of social advertising in Great Britain and the USA. It is divided into two parts. The theoretical part focuses on differences between commercial and social advertising followed by linguistic and visual aspects which are found in advertisements. The practical part concentrates on the analysis of specific social advertisements which are examined from the linguistic and the visual perspective. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24106
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02
local.subject sociální reklama cs
local.subject Spojené státy americké cs
local.subject USA cs
local.subject Velká Británie cs
local.subject social advertising en
local.subject United States en
local.subject USA en
local.subject Great Britain en


Files in this item

Files Size Format View
rýparová_2012_bp.pdf 1.118Mb PDF View/Open
rýparová_2012_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
rýparová_2012_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account