An Analysis of the Generational Perception of Corporate Training Programs

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis of the Generational Perception of Corporate Training Programs

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of the Generational Perception of Corporate Training Programs
Author: Šustková, Lucie
Advisor: Vondřejcová, Jana
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá firemními vzdělávacími akcemi a jejich vnímáním různými generačními skupinami. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou část. Teoretická část je změřena na firemní vzdělávací akce, jejich realizaci a různé metody. Dále se zaměřuji na motivaci, a v neposlední řadě také na tři různé generační skupiny. Cílem praktické části je popsat firemní vzdělávací akci a zjistit, zdali se vnímání firemních vzdělávacích akcí liší mezi různými generačními skupinami lidí, kteří se pravidelně účastní a mezi širokou veřejností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20079
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 24118


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šustková_2012_bp.pdf 1.654Mb PDF View/Open
šustková_2012_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
šustková_2012_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account