Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola

Show full item record

No preview available
Title: Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola
Author: Hopjanová, Sandra
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá porovnáním Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola. Teoretická část je věnována základům marketingu, zejména brand management, přístupu zákazníka a marketingové strategii. Analytická část se zaměřuje na analýzu spotřebitelských preferencí na domácím trhu. Analýza je realizována pomocí online dotazníku. Součástí je i historický vývoj obou značek až do současné doby. Nedílnou součástí praktické části je analýza Vánoční marketingové strategie, která vyusťuje do porovnání marketingových komunikací obou značek. Závěr tvoří identifikace klíčových rozdílů mezi Coca-colou a Kofolou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20108
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 19517


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hopjanová_2012_bp.pdf 1.812Mb PDF View/Open
hopjanová_2012_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hopjanová_2012_op.zip 15.17Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account