Komunikační bariéry u dítěte z problémové rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační bariéry u dítěte z problémové rodiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kutnohorská, Jana
dc.contributor.author Slintáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:04:11Z
dc.date.available 2013-10-06T05:04:11Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20156
dc.description.abstract Práce se zabývá lidskou komunikací a překážkami, které tuto komunikaci mohou narušovat. Jde o komunikační bariéry vyskytující se u dětí z problémových rodin. Dále se práce věnuje rodině, funkcím, které by měla plnit, výchovnými styly v rodině a vymezení dysfunkcí rodiny a problémové rodiny. Výzkumná část zkoumá názor učitelek ve Zlínském kraji na komunikační bariéry u dětí z problémových rodin. cs
dc.format 57 s. (114 827 znaků) cs
dc.format.extent 2025573 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační bariéry cs
dc.subject rodina cs
dc.subject problémová rodina cs
dc.subject communication en
dc.subject communication barriers en
dc.subject family en
dc.subject problematic family en
dc.title Komunikační bariéry u dítěte z problémové rodiny cs
dc.title.alternative Communication Obstacles in a Child from a Problem Family en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2012-06-19
dc.description.abstract-translated This Thesis deals focuses on human communication and obstructions which may disrupt it. They are communication barriers appearing at children from problematic families. Furthermore, the Thesis concentrates on family, functions which it should be fullfilling, the definition of family dysfunctions and problematic family. The practical part analyzes the opinions of Zlín region teachers about communication barriers at children from problematic families. The methodology of the research are semi-structtured interviews with teachers from selected Kindergartens. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24193
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject dysfunkční rodina cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject psychické bariéry cs
local.subject non-functional family en
local.subject mental barriers en
local.subject interpersonal communication en


Files in this item

Files Size Format View
slintáková_2012_bp.pdf 1.931Mb PDF View/Open
slintáková_2012_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
slintáková_2012_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account