Úroveň připravenosti dětí předškolního věku na povinnou školní docházku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úroveň připravenosti dětí předškolního věku na povinnou školní docházku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Lovecká, Milena
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:24:46Z
dc.date.available 2013-10-06T05:24:46Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20195
dc.description.abstract Touto bakalářskou prácí na téma Úroveň připravenosti dětí předškolního věku chci poukázat na důležitost předškolního vzdělávání, které má být startem vzdělávání pro každého jedince v jeho vývoji. Podceňovat by se neměl odklad povinné školní docházky a mělo by se dbát na rady odborníků. O úspěšný vstup do další etapy vzdělávání by se měla snažit jak mateřská škola, tak i rodina dítěte. cs
dc.format 44 s. cs
dc.format.extent 2422975 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Individuální vzdělávací program cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject vývoj dítěte cs
dc.subject Individualized education en
dc.subject nursery school en
dc.subject pre-school age en
dc.subject general education program en
dc.subject child maturity en
dc.subject school development en
dc.title Úroveň připravenosti dětí předškolního věku na povinnou školní docházku cs
dc.title.alternative Level of Readiness of Preschool Children for Compulsory Education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis reviews the level of readiness of pre-school children and Iwould like to point out the importance of pre-school education as the start of education for every individual in his development. The postponement of the compulsory education should not be underestimated and the advices of experts should be respected. Successful entry into the next stage of education should be strived to nursery school as well as child?s family. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/98 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23593
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject mateřské školy cs
local.subject přechod na základní školu cs
local.subject školní zralost cs
local.subject kindergartens en
local.subject school attendance en
local.subject school readiness en


Files in this item

Files Size Format View
lovecká_2012_bp.pdf 2.310Mb PDF View/Open
lovecká_2012_vp.doc 29Kb Microsoft Word View/Open
lovecká_2012_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account