Vliv projektu Multikulturní škola na postoje žáků základní školy vůči národnostním menšinám

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv projektu Multikulturní škola na postoje žáků základní školy vůči národnostním menšinám

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurtíková, Michaela
dc.contributor.author Gavendová, Vladimíra
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:59:27Z
dc.date.available 2013-10-06T05:59:27Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20252
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na vliv projektu Zlínského kraje a Ligy lidských práv Multikulturní škola na postoje žáků základních škol k etnickým a národnostním menšinám. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části charakterizuji multikulturní výchovu, projekt Multikulturní škola a stručně popisuji historii etnických a národnostních menšin, které byly v projektu zahrnuty. Praktická část je věnována výzkumu, který proběhl u žáků 8. tříd základních škol. Dvou škol zapojených v projektu Multikulturní škola a jedné školy nezapojené do zmíněného projektu. Cílem je zjištění zda tento projekt měl vliv na postoje žáku základních škol či nikoli. cs
dc.format 62 s. (13 337 znaků) cs
dc.format.extent 1945563 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multikulturní výchova cs
dc.subject etnická menšina cs
dc.subject národnostní menšina cs
dc.subject postoje cs
dc.subject Multicultural education en
dc.subject ethnical minority en
dc.subject national minority en
dc.subject attitudes en
dc.title Vliv projektu Multikulturní škola na postoje žáků základní školy vůči národnostním menšinám cs
dc.title.alternative The Influence of the Multicultural School Project on Attitudes of Elementary School Pupils toward the National Minorities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the influence of project Multicultural School performed by Zlin District and League of Human Rights, on attitudes of elementary school pupils towards ethnical and national minorities. The thesis is divided in two parts theoretical and practical. The theoretical part characterizes multicultural education, project Multicultural School and gives a concise description of history of ethnical and national minorities that were involved in the project. The practical part deals with the research, which in clu-ded 8th grade elementary school pupils, two schools involved in the project Multicultural School and one school that was not involved in this project. The aim is to find out whether this project did or did not have an influence on attitudes of the elementary school pupils. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24752
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject multikulturalita cs
local.subject postoje a názory cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject cultural diversity en
local.subject views and attitudes en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View
gavendová_2012_bp.pdf 1.855Mb PDF View/Open
gavendová_2012_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
gavendová_2012_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account