Integrace dětí s tělesným postižením do běžných základních škol vsetínského regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace dětí s tělesným postižením do běžných základních škol vsetínského regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Růžičková, Martina
dc.contributor.author Hrabovská, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-06T06:15:40Z
dc.date.available 2013-10-06T06:15:40Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20268
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá mapováním situace v oblasti integrace žáků s tělesným posti-žením do běžných základních škol vsetínského regionu. Zjišťuje názory a postoje rodičů dětí s tělesným postižením a pedagogů základních škol k procesu integrace. Teoretická část vymezuje pojmy postižení, tělesné postižení, integrace, inkluze, vzdělávání a zasazuje je do legislativního rámce. V praktické části jsou vyhodnoceny a interpretovány výsledky dotaz-níkového šetření tří skupin oslovených respondentů. cs
dc.format 88 cs
dc.format.extent 3773767 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: postižení cs
dc.subject tělesné postižení cs
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject RVP cs
dc.subject individu-ální vzdělávací plány cs
dc.subject pedagogická asistence cs
dc.subject Keywords: disability en
dc.subject physical disability en
dc.subject integration en
dc.subject inclusion en
dc.subject education en
dc.subject RVP project en
dc.subject individual study plans en
dc.subject pedagogical assistance en
dc.title Integrace dětí s tělesným postižením do běžných základních škol vsetínského regionu cs
dc.title.alternative Integration of Children with a Physical Disability to Elementary Schools in the Vsetín Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis deals with situation mapping in the field of integration of physically disabled children into regular primary schools of the Vsetín region. In it, opini-ons and attitudes of physically disabled children's parents and teachers regarding the inte-gration process have been identified. The theoretical part defines basic terms such as "disa-bility", "physical disability", "integration", "inclusion", and "education" and sets them in the legal framework. The research part evaluates and interprets the results of a question-naire survey on the three groups of addressed respondents. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24310
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02
local.subject tělesně postižené děti cs
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject integrace cs
local.subject children with physical disabilities en
local.subject inclusive education en
local.subject integration en


Files in this item

Files Size Format View
hrabovská_2012_bp.pdf 3.598Mb PDF View/Open
hrabovská_2012_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
hrabovská_2012_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account