Názory žáků ZŠ v Brně na školní preventivní strategii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory žáků ZŠ v Brně na školní preventivní strategii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Martínková, Vlasta
dc.date.accessioned 2013-10-06T06:22:58Z
dc.date.available 2013-10-06T06:22:58Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20285
dc.description.abstract Práce se věnuje prevenci sociálně patologických jevů, které se vyskytují na základních školách, rozdělení prevence, aplikaci minimálního preventivního programu a personálnímu zajištění v těchto institucích. Dotazníková metoda pak zjišťuje názory žáků na konkrétních školách na realizaci preventivních programů. Fakta vyplývající z výsledků šetření jsou následně analyzována a díky jim je utvořen závěr, jak jsou tyto preventivní aktivity škol vnímány žáky. cs
dc.format 46 cs
dc.format.extent 356851 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Základní škola cs
dc.subject minimální preventivní program cs
dc.subject školské poradenské pracoviště cs
dc.subject preventivní strategie cs
dc.subject primární prevence cs
dc.subject Elementary school en
dc.subject basic preventive programme en
dc.subject school consulting centre en
dc.subject preventive strategy en
dc.subject primary prevention en
dc.title Názory žáků ZŠ v Brně na školní preventivní strategii cs
dc.title.alternative Opinions of Primary School Pupils in Brno of School Preventive Strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drholcová, Věra
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated It is concentrated on prevention of socially pathological phenomena which occur in elementary schools, division of prevention, aplication of basic preventive programme and staffing in these institutions. Questionnaire method provides pupils' opinions about realization of preventive programmes in particular schools. Results of this method are consequently analysed and lead to conclusion how these activities are percieved by pupils. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23608
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-13
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject pathological social phenomena prevention en


Files in this item

Files Size Format View
martínková_2012_bp.pdf 348.4Kb PDF View/Open
martínková_2012_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
martínková_2012_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account