Word Play in Advertising: A Linguistic Analysis

DSpace Repository

Language: English čeština 

Word Play in Advertising: A Linguistic Analysis

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Korčák, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-06T06:29:22Z
dc.date.available 2013-10-06T06:29:22Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20303
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základními aspekty slovních hříček a především jejich použití pro reklamní účely. Práce je rozdělena na teoretickou část, zabývající se specifiky anglického jazyka, které umožňují vznik slovních hříček, dále teoretickými aspekty humoru a také základním rozdělením hříček z jazykového a reklamního úhlu pohledu. Analýza samotná obsahuje několik vybraných slogan, které jsou zkoumány pro účely potvrzení či vyvrácení hypotézy. cs
dc.format 40 s. cs
dc.format.extent 429802 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject slovní hříčky cs
dc.subject humor cs
dc.subject reklama cs
dc.subject anglický jazyk cs
dc.subject slogan cs
dc.subject wordplay en
dc.subject puns en
dc.subject humor en
dc.subject advertisement en
dc.subject English en
dc.subject slogan en
dc.title Word Play in Advertising: A Linguistic Analysis cs
dc.title.alternative Word Play in Advertising: A Linguistic Analysis en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machová, Dagmar
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to introduce the reader with basic aspects of wordplay, especially in the field of advertisement. This work is divided into theoretical part, examining specific features of English with focus on its linguistic properties of creating of puns, then theoretical aspects of humor and basic division of puns from the linguistic and advertising point of view. The linguistic analysis contains several suitable slogans that are examined with respect to the proving or disproving the hypothesis. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24074
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject reklamní slogany cs
local.subject lingvistická analýza cs
local.subject advertising slogans en
local.subject linguistic analysis en


Files in this item

Files Size Format View
korčák_2012_bp.pdf 419.7Kb PDF View/Open
korčák_2012_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
korčák_2012_op.pdf 30.34Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account