Agresivní projevy z pohledu žáků druhého stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Agresivní projevy z pohledu žáků druhého stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Saňáková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:09:54Z
dc.date.available 2013-10-06T10:09:54Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20446
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá projevy agresivního chování z pohledu žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce je zaměřena nejen na příčiny agresivity, její projevy, ale také na charakteristiku žáka na druhém stupni základní školy. Praktická část práce popisuje kvantitativní výzkum, který je realizován formou dotazníků. Jeho cílem je zjistit projevy agresivního chování, výskyt a zkušenosti u žáků na druhém stupni běžné základní školy. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1374933 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Agresivita cs
dc.subject agrese cs
dc.subject agresivní projev cs
dc.subject druhý stupeň základní školy cs
dc.subject šikana cs
dc.subject Aggressiveness en
dc.subject aggression en
dc.subject expression of aggressiveness en
dc.subject upper primary school en
dc.subject bullying en
dc.title Agresivní projevy z pohledu žáků druhého stupně základní školy cs
dc.title.alternative Signs of Agressive Behaviour from the Perspective of Upper Primary School Pupils en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurtíková, Michaela
dc.date.accepted 2013-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with aggressive behavior from the perspective of pupils in secondary school. The theoretical part of the work focuses on the causes of aggression, symptoms, but also on the characteristics of pupils in secondary school. The practical part describes the quantitative research, which is conducted through questionnaires. Its aim is to identify aggressive behavior, occurrence and experience of pupils in secondary mainstream primary schools. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32278
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
saňáková_2013_bp.pdf 1.311Mb PDF View/Open
saňáková_2013_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
saňáková_2013_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account