Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives

DSpace Repository

Language: English čeština 

Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives

Show full item record

No preview available
Title: Website Cultural Customization: Web Design and Marketing Perspectives
Author: Lutr, Marek
Advisor: Nemčoková, Katarína
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza kulturně specifického marketingu se zaměřením na webové stránky mezinárodních společností. Práce je rozvržena do dvou částí. Teoretická část práce rozebírá současné trendy a vyhlídky lokalizace, popisuje klíčové pojmy a pětistupňovou klasifikaci webových stránek dle jejich kulturní adaptace Dr. Singha. Popisuje rovněž Hofstedovy a Hallovy kulturní dimenze, jejich hodnoty v jednotlivých zemích a implikace pro kulturně ohleduplný webdesign. Praktickou část tvoří studie kulturní adaptace webových stránek největších světových automobilových výrobců. Na praktických příkladech jsou rovněž popsány specifické marketingové styly vhodné pro jednotlivé kultury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20458
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 30616


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lutr_2013_bp.pdf 4.687Mb PDF View/Open
lutr_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
lutr_2013_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account