Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Věchetová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:18:01Z
dc.date.available 2013-10-06T10:18:01Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20459
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o sociální komunikaci se sluchově postiženými dětmi. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnovaná obecné komunikaci, vymezení základních pojmů, rozdělení sluchových vad. Druhá kapitola se zabývá integrací jedince do společnosti, metodami a druhy integrace, představuje činnost Speciálně pedagogického centra. Třetí kapitola pojednává o specifikaci školy a internátu, přiblížila jsem činnost těchto středisek, představila celoroční a celoškolní tematický projekt Figurky. Čtvrtá kapitola se věnuje výchově a vzdělávání sluchově postižených jedinců. Pátá kapitola je částí empirickou. Je zde použita metoda kvalitativního výzkumu ? rozhovoru, který zjišťuje úroveň komunikačních schopností dětí se sluchovým postižením. cs
dc.format 60s. cs
dc.format.extent 2979335 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sluchové postižení cs
dc.subject surdopedie cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject integrace cs
dc.subject kompenzační pomůcky cs
dc.subject výchova a vzdělávání cs
dc.subject internát cs
dc.subject hearing impairment en
dc.subject surdopedie en
dc.subject communication en
dc.subject integration en
dc.subject compensatory aids en
dc.subject education en
dc.subject boarding school en
dc.title Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi cs
dc.title.alternative Social Communication with Hearing-Impaired Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fejová, Ludmila
dc.date.accepted 2013-06-07
dc.description.abstract-translated This work deals with social communication with hearing-impaired children. The theoretical section is divided into four parts. The first part concerns with the general communication, specification of basic terms and division the hearing impairments The second part deals with the integration of the individual into society, the methods and types of integration, with the activities of Special education center. The third part discusses the specification of a Boarding school . Tere are described the activities of these centers and there are also introduced the annual and the school-wide thematic project The Figures. The fourth part is aimed at the education of hearing-impaired individuals. And the last part is empirical. There is used a qualitative research method - an interview that discovers the level of communication skills of children with hearing impairments. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29325
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-15
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject hluchoněmí cs
local.subject sluchově postižen cs
local.subject interpersonal communication en
local.subject deaf en
local.subject hearing impaired en


Files in this item

Files Size Format View
věchetová_2013_bp.pdf 2.841Mb PDF View/Open
věchetová_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
věchetová_2013_op.doc 30Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account