Multikulturní kompetence žáků základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní kompetence žáků základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurtíková, Michaela
dc.contributor.author Provazník, František
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:25:47Z
dc.date.available 2013-10-06T11:25:47Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20555
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na multikulturní kompetence žáků základních škol, především na složku postojovou a znalostní. V teoretické části bakalářské práce je charakterizována multikulturní společnost, multikulturní kompetence, úloha multikulturní výchovy a seznámení s projektem ?Multikulturní škola?. Praktická část se zabývá výzkumem postojové a znalostní složky multikulturních kompetencí u žáků 8. ročníků čtyř základních škol, z toho dvou škol, jež se účastnily tohoto projektu. Cílem je zjistit, zda jsou tyto kompetence u žáků rozdílné v závislosti na absolvování projektu. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 2359194 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní cs
dc.subject výchova cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject postoje cs
dc.subject znalosti cs
dc.subject multicultural en
dc.subject education en
dc.subject competency en
dc.subject elementary school en
dc.subject attitudes en
dc.subject knowledge en
dc.title Multikulturní kompetence žáků základních škol cs
dc.title.alternative Multicultural Competences in Pupils at Elementary Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on multicultural competencies of elementary school pupils, mainly on knowledge and attitude. There is characterised multicultural society, multicultural competencies, function of multicultural education and project called ?Multicultural school? in part of theory. Practical part is concerned with research of attitudes and knowledge of pupils in eighth degree at four elementary schools, two of them participated in this project. Aim of this thesis is to find out, if these competencies are different at participated and non-participated schools in this project. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31646
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject multikulturní výchova cs
local.subject základní školy cs
local.subject multicultural education en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
provazník_2013_bp.pdf 2.249Mb PDF View/Open
provazník_2013_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
provazník_2013_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account