Specifika komunikace dětí s poruchami autistického spektra v předškolním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika komunikace dětí s poruchami autistického spektra v předškolním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Roubalová, Julie
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:26:48Z
dc.date.available 2013-10-06T11:26:48Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20557
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá specifiky v komunikaci dětí s poruchou autistického spek-tra v předškolním věku. Teoretická část seznamuje s pojmem poruchy autistického spektra, také se zde zmiňuji o jednotlivých poruchách autistického spektra. Největší důraz je zde kladen na komunikaci dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku, kterou rozděluji do určitých oblastí. Také zde popisuji různé techniky komunikace u dětí s poruchou autistického spektra. V praktické části zjišťuju, jak konkrétní děti s poruchou autistického spektra komunikují a jaké jsou jejich specifika při komunikaci. K tomu využívám metodu polostrukturovaného rozhovoru, pozorování a analýzu dokumentů. cs
dc.format 69 s. (99 090 znaků). cs
dc.format.extent 1684531 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject poruchy autistického spektra cs
dc.subject klasifikace poruch cs
dc.subject techniky komunikace cs
dc.subject autism spectrum disorders en
dc.subject classification of disorders en
dc.subject communication techniques en
dc.title Specifika komunikace dětí s poruchami autistického spektra v předškolním věku cs
dc.title.alternative The Specifice of Communication of Preschool Children with Autistic Spectrum Disorder en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-06-20
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with the peculliarities of communication of preschool children with Autistic Spectrum Disorder. The theoretical part introduces the concept of autism spectrum disorders, also referred to here of autism spectrum disorders. The greatest em-phasis is placed on communication of children with autism spectrum disorders in school age, which divides into certain areas. Here also describe various techniques of communi-cation in children with autism spectrum disorder. In the practical part I find how particular children with autism communicate and what are their characteristics in communication. I use the method of semi-structured interviews, observations and document analysis. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30910
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject autisté cs
local.subject autistické děti cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject people with autism en
local.subject children with autism en
local.subject communication in learning and scholarship en
local.subject interpersonal communication en


Files in this item

Files Size Format View
roubalová_2013_bp.pdf 1.606Mb PDF View/Open
roubalová_2013_vp.doc 234.5Kb Microsoft Word View/Open
roubalová_2013_op.zip 15.23Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account