Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže

Show full item record

No preview available
Title: Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže
Author: Vintrová, Veronika
Advisor: Jilčík, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce Podíl médií na formování chování a jednání dětí a mládeže popisuje konkrétní téma vlivu reklamy na děti ve věku 12 ? 14 let. Obsahuje rady a doporučení, jak dopadu těchto negativních vlivů předcházet. Zabývá se tématy reklam, které děti nejvíce oslovují. Je zde popsáno jaký má reklama na děti vliv při nákupu zboží a jaké jsou jejich motivace pro nákup. Dále je zde pojednáno o tom, zda děti kladou důraz na značkové oblečení v rámci hodnocení spolužáků a zda se téma reklamy může stát předmětem diskuze. Práce obsahuje výsledky rozhovorů, v rámci nichž je popsáno i téma podprahové reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20563
Date: 2012-09-21
Availability: Bez omezení
Department: Katedra pedagogiky a psychologie
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 32710


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vintrová_2013_bp.pdf 2.859Mb PDF View/Open
vintrová_2013_vp.pdf 282.8Kb PDF View/Open
vintrová_2013_op.doc 37.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account