Sociálně edukativní význam komunity mládeže z pohledu jejich klientů a zaměstnanců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociálně edukativní význam komunity mládeže z pohledu jejich klientů a zaměstnanců

Show simple item record

dc.contributor.advisor Doňková, Olga
dc.contributor.author Vaňková, Svatava
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:34:32Z
dc.date.available 2013-10-06T11:34:32Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20568
dc.description.abstract V předkládané diplomové práci se zabývám problematikou sociálně edukativního významu Komunity mládeže z pohledu jejích klientů a zaměstnanců. Práce je rozdělena do dvou částí. V první je pojednáváno o systému náhradní rodinné péče v našem státě, popis práce na Komunitě mládeže a edukativními procesy v tomto zařízení. Ve druhé části jsou rozebrány výsledky dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na zjištění fungování zařízení. Z výzkumu vyplynulo, že práce na Komunitě mládeže je hodnocena kladně a toto vnímání z dvojího úhlu pohledu se v zásadních věcech příliš neliší. Zařazení klientů do následného samostatného života je po úspěšném pobytu v zařízení možné s doporučením k další spolupráci v navazujících podpůrných programech SOS dětských vesniček např. Polozávislém bydlení. cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 968317 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Náhradní rodinná péče cs
dc.subject SOS dětské vesničky cs
dc.subject Komunita mládeže cs
dc.subject citová deprivace cs
dc.subject edukace cs
dc.subject Foster care en
dc.subject SOS Children's Villages en
dc.subject Youth Community en
dc.subject emotional deprivation en
dc.subject education en
dc.title Sociálně edukativní význam komunity mládeže z pohledu jejich klientů a zaměstnanců cs
dc.title.alternative Socio-Educational Significance of Youth Community from the Point of View of Its Clients and Employees en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-05-15
dc.description.abstract-translated In this thesis I focus on the importance of socio-educative Youth Community in view of its customers and employees. The work is divided into two parts. The first is the analysis of the foster care system in our state, job description for the Youth Community and educative processes at this facility. The second part deals with the results of the survey, which focused on finding the functioning of the device. The research revealed that work on the Youth Community is evaluated positively, and this perception of dual perspective in substantive matters too different. Inclusion of clients to follow an independent life after a successful stay at the facility with possible recommendations for further cooperation in the related support programs such as SOS Children's Villages semi-independent living. en
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/20359 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29079
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-03-27
local.subject děti z dětských domovů cs
local.subject sociální opora cs
local.subject sociální bydlení cs
local.subject children from children's home en
local.subject social support en
local.subject social housing en


Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2013_dp.pdf 945.6Kb PDF View/Open
vaňková_2013_vp.doc 37Kb Microsoft Word View/Open
vaňková_2013_op.zip 13.51Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account