Formy a metody vzdělávání dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formy a metody vzdělávání dospělých

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Zacpalová, Marcela
dc.date.accessioned 2013-10-06T12:47:10Z
dc.date.available 2013-10-06T12:47:10Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20658
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem vzdělávání dospělých, formami a metodami vzdělávání ve vybrané organizaci. Cílem práce je zasadit pojem vzdělávání dospělých do celospolečenského kontextu, vysvětlit jeho význam, objasnit formy a metody vzdělávání dospělých, které jsou východiskem pro empirickou část. Empirická část podává obraz vzdělávání pracovníků vybrané organizace, magistrátu města. V souvislosti se současným směřování činnosti veřejné správy, která klade důraz na kvalitu poskytovaných služeb její modernizaci, profesionalizaci a efektivnost a v souvislosti s naplněním požadavků na vzdělávání úředníků se vzdělávání stalo personální činností strategického významu. cs
dc.format 106 s. cs
dc.format.extent 2348258 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject formy vzdělávání dospělých cs
dc.subject metody vzdělávání dospělých cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject vzdělávání úředníků cs
dc.subject lifelong learning en
dc.subject adults education en
dc.subject forms of adult education en
dc.subject methods of adult education en
dc.subject human resources en
dc.subject public administration en
dc.subject education of servants en
dc.title Formy a metody vzdělávání dospělých cs
dc.title.alternative Forms and Methods of Adult Education en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2013-05-15
dc.description.abstract-translated The thesis deals with adult education, forms and methods of education in a selected organization. The goal is to put the concept of adult education in the context of the whole society, to explain its meaning, clarify forms and methods of adults education, which are the basis for the empirical part. The empirical part gives an outline of education of employees of selected organizations, the city hall. In relation to current direction of public administration activities that emphasizes on the quality of service, its modernization, professionalization and efficiency and in connection with the fulfilment of the requirements for servants education, the education has become personal activity of strategic importance. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29057
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-03-22


Files in this item

Files Size Format View
zacpalová_2013_dp.pdf 2.239Mb PDF View/Open
zacpalová_2013_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open
zacpalová_2013_op.zip 14.09Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account