A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
Author: Šrámek, David
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii Dolní oblasti Vítkovic a zjistit, zdali je správně nastavena. První část mé bakalářské práce se zaměřuje na teoretickou literární rešerši. V druhé, analytické, části zmiňuji, které komunikační nástroje jsou v Dolní oblasti Vítkovic využity. Také se zaobírám vyhodnocením dotazníkového šetření, které ukazuje, zdali dané marketingové nástroje zvolené společností plní svou roli. Závěrečná část mé práce se zaobírá mými doporučeními, které byly navrženy na základě dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20670
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 30668


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šrámek_2013_bp.pdf 2.112Mb PDF View/Open
šrámek_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
šrámek_2013_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account