Sociální integrace žákyně s tělesným postižením na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální integrace žákyně s tělesným postižením na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Výtisková, Elena
dc.date.accessioned 2013-10-06T14:53:24Z
dc.date.available 2013-10-06T14:53:24Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20788
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou sociální integrace žákyně s tělesným postižením na základní škole. Úvod teoretické části je zaměřen obecně na popis problémů života člověka s postižením a specifik života člověka s tělesným postižením. Následující část je věnována výchově a vzdělávání žáků s tělesným postižením a jejich integrací v kolektivu vrstevníků. Praktická část zkoumá formou případové studie konkrétní případ integrace žákyně s tělesným postižením na základní škole. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 1576661 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tělesně postižení cs
dc.subject sociální integrace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject physical disability en
dc.subject social integration en
dc.subject communication en
dc.subject school class climate en
dc.title Sociální integrace žákyně s tělesným postižením na základní škole cs
dc.title.alternative Social Integration of a Disabled Schoolgirl in a Primary School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with social integration of a physically disabled schoolgirl in elementary school. The introduction of the theoretical part focuses on the general description of everyday problems of the physically disabled person and specifics of the life influenced by disability. The following part is dedicated to upbringing and education of pupils with a physical disability and their integration in a peer group. The practical part explores, employing a case study research methodology, the specific case of the physically disabled schoolgirl in the elementary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30311
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25
local.subject tělesně postižené děti cs
local.subject integrovaná výuka cs
local.subject children with physical disabilities en
local.subject integrated teaching en


Files in this item

Files Size Format View
výtisková_2013_dp.pdf 1.503Mb PDF View/Open
výtisková_2013_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
výtisková_2013_op.zip 14.77Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account