Sociální klima třídy pohledem žáka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální klima třídy pohledem žáka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Kozmín, František
dc.date.accessioned 2013-10-06T15:26:02Z
dc.date.available 2013-10-06T15:26:02Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20821
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je problematika psychosociálního klimatu školní třídy. V teoretické části se věnuji představení základní terminologie. Blíže popisuji vztahy utvářející klima třídy, přístupy ke zkoumání klimatu a způsoby, jak klima ve třídě měřit. V praktické části se zabývám představením jednotlivých fází výzkumného šetření, které jsem pomocí výzkumného nástroje realizoval v konktrétních školních třídách, a to včetně interpretace zjištěných výsledků a ověření hypotéz výzkumu. cs
dc.format 82 s. cs
dc.format.extent 1487317 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prostředí cs
dc.subject atmosféra cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject typy klimatu cs
dc.subject učitel cs
dc.subject třídní učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject vztahy cs
dc.subject dotazník CES cs
dc.subject způsoby měření klimatu třídy cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject environment en
dc.subject atmosphere en
dc.subject school climate en
dc.subject class en
dc.subject class climate en
dc.subject types of the climate en
dc.subject teacher en
dc.subject class teacher en
dc.subject student en
dc.subject relations en
dc.subject Classroom Environment Scale en
dc.subject CES en
dc.subject ways to measure school climate en
dc.subject research en
dc.title Sociální klima třídy pohledem žáka cs
dc.title.alternative Social Class Climate from Student's Point of View en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kočvarová, Ilona
dc.date.accepted 2013-05-31
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the problems of class climate. The theoretical part introduces the main survey of terms from this field. I explain the relations which can form the class climate and the approaches and the methods to measure it. The practical part deals with the parts of the research which was realized through the questionnaire in the classes. The presentation of research results and the research hypotheses is included. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31841
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
kozmín_2013_dp.pdf 1.418Mb PDF View/Open
kozmín_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
kozmín_2013_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account