Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Býček, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-06T15:29:15Z
dc.date.available 2013-10-06T15:29:15Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20825
dc.description.abstract Diplomová práce se stěžejně zabývá multikulturní kompetencí studentů Univerzity Tomáše Bati a je zaměřena na popis jejich konkrétních modelů. Dochází zde ke komparaci multikulturní kompetence u studentů, kteří absolvovali studijní program ERASMUS s těmi, co tuto příležitost nevyužili. Práce zkoumá i rozdíly mezi jazykovou vybaveností a mírou multikulturní kompetence a zda má absolvování programu ERASMUS vliv na míru zainteresovanosti pracovat v zahraničí. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 2781637 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní kompetence cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject ERASMUS cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject multicultural competence en
dc.subject multicultural education en
dc.subject ERASMUS en
dc.subject quantitative study en
dc.title Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS cs
dc.title.alternative Multicultural Competence of ERASMUS Students en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Szimethová, Monika
dc.date.accepted 2013-05-31
dc.description.abstract-translated The thesis is aimed at multicultural competence of Tomas Bata University students with a focus on its specific models. There is a comparison of multicultural competence of students who have completed ERASMUS programme with those who did not use this opportunity. Thesis also examines the differences between language skills and the level of multicultural competence and whether the completion of the ERASMUS programme has some influence on the interest in working abroad. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 32111
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-17


Files in this item

Files Size Format View
býček_2013_dp.pdf 2.652Mb PDF View/Open
býček_2013_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
býček_2013_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account