Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Naňáková, Jarmila
dc.date.accessioned 2013-10-06T15:59:49Z
dc.date.available 2013-10-06T15:59:49Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20860
dc.description.abstract V diplomové práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti, jednak vztahem k funkční gramotnosti, tak i vztahem k celkové úrovni vzdělanosti. V teoretické části popisujeme kdo je čtenářem, co je gramotnost, jaká jsou hlediska gramotnosti a ze kterých dovedností se skládá. Naši pozornost jsme zaměřili rovněž na mezinárodní výzkumy, které se zabývají čtenářskou gramotností. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum úrovně čtenářské gramotnosti u žáků 9. ročníků vybraných základních škol ve Zlínském kraji. Zajímala nás především úroveň čtenářské gramotnosti a její srovnání u typicky městské základní školy a školy se sportovním zaměřením. cs
dc.format 107 s. cs
dc.format.extent 5601296 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářství cs
dc.subject gramotnost cs
dc.subject funkční gramotnost cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject pubescent cs
dc.subject reading en
dc.subject literacy en
dc.subject functional literacy en
dc.subject reading literacy en
dc.subject pubescent en
dc.title Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje cs
dc.title.alternative The Level of Reading Literacy in Pupils of Selected Primary Schools in the Zlín Region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated In this thesis We deal with the issue of readers' literacy in relationship to both functional literacy, as well as the overall level of education. In the theoretical section We describe who is the reader and what literacy is, and We also define literacy skills and their composition. We also focused on international studies dealing with reading literacy. In the practical part We researched the level of literacy among the 9th grade pupils of selected primary schools in the Zlín Region. In particular, We were interested in the level of literacy and it is comparison between a typically urban elementary school and a school with enhanced sports and PE education. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31929
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-16
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject čtení cs
local.subject secondary school en
local.subject reading en


Files in this item

Files Size Format View
naňáková_2013_dp.pdf 5.341Mb PDF View/Open
naňáková_2013_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
naňáková_2013_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account