Ideální učitel z pohledu nadaných žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ideální učitel z pohledu nadaných žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Sikorová, Vendula
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:13:13Z
dc.date.available 2013-10-06T16:13:13Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20877
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá profesí pedagoga nadaných žáků a problematikou nadaných žáků. Jedná se o diskutovaná a aktuální témata v této oblasti. V teoretické části práce jsou vymezeny a charakterizovány profesní a osobnostní charakteristiky pedagoga nadaných, představy o ideálním pedagogovi, charakteristiky nadaných dětí a vzdělávání intelektově nadaných žáků. Praktická část práce zahrnuje kvalitativní výzkum, jehož cílem je zjistit, jak si sami nadaní žáci představují ideálního pedagoga. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1190066 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel nadaných cs
dc.subject vzdělávání nadaných cs
dc.subject nadání cs
dc.subject nadané dítě cs
dc.subject nadaný žák cs
dc.subject teacher of gifted students en
dc.subject education of gifted students en
dc.subject talent en
dc.subject gifted child en
dc.subject gifted student en
dc.title Ideální učitel z pohledu nadaných žáků cs
dc.title.alternative An Ideal Teacher from the View of Gifted Pupils en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The thesis deals with currently discussed topics in the field of education: the profession of a teacher working with gifted learners and the issues related to gifted learners. The theoretical part of the thesis defines and characterizes the professional and personal characteristics of the teacher. It presents the conception of an ideal educator, the characteristics of gifted children and the education of intellectually gifted students. The practical part includes a qualitative research aiming to find out how the gifted children themselves imagine an ideal educator. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 30404
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-24


Files in this item

Files Size Format View
sikorová_2013_dp.pdf 1.134Mb PDF View/Open
sikorová_2013_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
sikorová_2013_op.zip 14.69Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account