Celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Jarošová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:32:38Z
dc.date.available 2013-10-06T16:32:38Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20898
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy. Poskytuje ucelený popis a analýzu celoživotního vzdělávání na venkově, dále praktické poznatky o nutnosti zřízení komunitní školy jak pro venkov, tak i pro místní málotřídní školu. Dále díky výzkumu vzniká zdroj informací o tom, jak může komunitní škola zlepšit svoji nabídku kurzů tak, aby více vyhovovala místním lidem a podnítila jejich zájem o další vzdělávání. V neposlední řadě poskytuje návod, jak lépe informovat o svých aktivitách. K realizaci výzkumu je použita statistická procedura s dominantní technikou dotazníku. cs
dc.format 62 s. (80 179 znaků). cs
dc.format.extent 3772932 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání cs
dc.subject výchova cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject motivace cs
dc.subject málotřídní škola cs
dc.subject venkov cs
dc.subject komunitní škola cs
dc.subject Education en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject motivation en
dc.subject school with small classes en
dc.subject country en
dc.subject community school en
dc.title Celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy cs
dc.title.alternative Lifelong Learning in Rural Areas by Means of Community Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzlová, Hana
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on lifelong learning in the country through community college. It provides a comprehensive description and analysis of lifelong learning in the country, and furthermore practical information about the need to establish community schools both for the country and for local small schools . In addition, thanks to research there is a source of information about how the community college can improve their offer of courses in order to suit more local people and to encourage their interest in further education. Finally, they can be better informed of their activities. The main statistical procedure used for the research is a questionnaire. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28658
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-03
local.subject malotřídní školy cs
local.subject vzdělávací kurzy cs
local.subject celoživotní vzdělávání cs
local.subject small schools en
local.subject educational courses en
local.subject permanent education en


Files in this item

Files Size Format View
jarošová_2013_bp.pdf 3.598Mb PDF View/Open
jarošová_2013_vp.doc 32.5Kb Microsoft Word View/Open
jarošová_2013_op.doc 36Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account