Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Juřínková, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:43:24Z
dc.date.available 2013-10-06T16:43:24Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20912
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivů působících na vzdělávání romských žáků navštěvujících základní školu. Teoretická část popisuje způsob výchovy v romské rodině, vysvětluje vztah Romů ke vzdělávání a seznamuje se vzděláváním Romů ve městě Vsetíně. Praktická část zahrnuje kombinovaný výzkum prováděný prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření, doplněný sémantickým diferenciálem. Výzkum byl zaměřen na zjišťování faktorů ovlivňujících vzdělávání romských žáků a na jejich význam pro samotné žáky. cs
dc.format 72 s. (112 915 znaků) cs
dc.format.extent 2188775 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Romové cs
dc.subject romský žák cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject učitel cs
dc.subject rodina cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject Romas en
dc.subject Roma pupil en
dc.subject elementary school en
dc.subject education en
dc.subject teacher en
dc.subject family en
dc.subject parents en
dc.title Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání cs
dc.title.alternative The Determinants of the Relationship between Roma Pupils and their Education en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated My diploma thesis is focused on the researching the aspects influencing the education of Roma pupils attending the primary school. The theoretical part describes the ways of bringing up within the Roma family, explains the relationship of Romas towards the education and introduces the education of Romas in the town of Vsetín. The practical part includes the combined research practised via half-structured interviews and a questionnaire survey, supplemented by semantic differential. The research was aimed at determining the factors affecting the education of Roma pupils and their relevance to the pupils themselves. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31823
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25
local.subject vzdělávání Romů cs
local.subject základní školy cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject Romanies education en
local.subject Gipsy education en
local.subject elementary schools en
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View
juřínková_2013_dp.pdf 2.087Mb PDF View/Open
juřínková_2013_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
juřínková_2013_op.zip 15.12Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account