Multikulturní andragogika a význam znalostí o multikulturalismu pro dospělé

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní andragogika a význam znalostí o multikulturalismu pro dospělé

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Hudský, Jaroslav
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:52:47Z
dc.date.available 2013-10-06T16:52:47Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20921
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo zmapovat aktuální stav multikulturního vzdělávání, respektive multikulturní andragogiky v České republice. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je multikulturalismus, multikulturní vzdělávání nebo národnostní menšiny , kdy vycházíme z doporučených zdrojů. Dále bakalářská práce kriticky nahlíží na současný stav ve společnosti a zamýšlí se nad tím, zda má mít multikulturní andragogika své zastoupení v systému pedagogických, respektive andragogických věd. cs
dc.format 79 s. (115 586) cs
dc.format.extent 2247007 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multikulturalismus cs
dc.subject kultura cs
dc.subject andragogika cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject výchova cs
dc.subject multikulturní andragogika cs
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject menšiny cs
dc.subject Giovanni Sartori cs
dc.subject Multiculturalism en
dc.subject culture en
dc.subject andragogy en
dc.subject education en
dc.subject multicultural andragogy en
dc.subject European Union en
dc.subject minorities en
dc.subject Giovanni Sartori en
dc.title Multikulturní andragogika a význam znalostí o multikulturalismu pro dospělé cs
dc.title.alternative Multicultural Andragogy and the Importance of Multicultural Knowledge in Adults en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2013-06-17
dc.description.abstract-translated The aim of my Bachelor thesis was to map the current state of multicultural education, preciesly multicultural andragogy in the Czech Republic. In the theorecital part, where my source was the recommended literature, I explain the terms as multiculturalism, multicultural education, ethnical minorities Among other I mention a critical view of the of today's society and I made my reflection if the multicultural andragogy has to be involved in the system of andragogical science. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31016
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject multikulturní pedagogika cs
local.subject vzdělávání dospělých cs
local.subject multiculture pedagogy en
local.subject adult learning en


Files in this item

Files Size Format View
hudský_2013_bp.pdf 2.142Mb PDF View/Open
hudský_2013_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
hudský_2013_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account