Postoje dětí, rodičů a učitelů k současné základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje dětí, rodičů a učitelů k současné základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Geržová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:15:39Z
dc.date.available 2013-10-06T17:15:39Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20938
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá hodnocením současné základní školy očima dětí, rodičů a pedagogů. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů a jejich význam v současné době: škola, postoje, pedagog, školní a třídní klima, adolescent, rodina a škola. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníku, který byl určen pro žáky, učitele a rodiče. Toto šetření je zaměřeno na hodnocení současné základní školy. cs
dc.format 96 s. cs
dc.format.extent 2928092 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject škola cs
dc.subject školní a třídní klima cs
dc.subject žáci cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject postoje cs
dc.subject vyučování cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject school en
dc.subject school and class climate en
dc.subject pupils en
dc.subject teachers en
dc.subject attitudes en
dc.subject teaching en
dc.subject education en
dc.title Postoje dětí, rodičů a učitelů k současné základní škole cs
dc.title.alternative Attitudes of Children, Parents and Teachers to Current Elementary School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the evaluation of the current primary school through the eyes of children, parents and teachers. The theoretical part is focused on the definition of basic concepts and their importance at the present time: school, attitudes, teacher, school and class climate, adolescent, family and school. Practical part presents the results of quantitative research conducted by a questionnaire, which was designed for pupils, teachers and parents. This survey is designed to assess the current primary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31778
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject rodina a škola cs
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View
geržová_2013_dp.pdf 2.792Mb PDF View/Open
geržová_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
geržová_2013_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account