Interkulturní mediace na základních školách

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Interkulturní mediace na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurtíková, Michaela cs
dc.contributor.author Průšová, Lenka cs
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:47:33Z
dc.date.available 2013-10-06T17:47:33Z
dc.date.issued 2012-11-30 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20975
dc.description.abstract Bakalářská práce ?Interkulturní mediace na základních školách? je zaměřena na problematiku řešení interkulturních konfliktů žáků základních škol alternativní metodou ? mediací. Teoretická část nám poskytuje základní informace ke zkoumané problematice. Zaměříme se na multikulturní školu, její činitele, na mediaci jako jeden ze způsobů řešení konfliktu i na samotný konflikt. Cílem výzkumu je zjistit využití interkulturní mediace jako alternativního způsobu řešení konfliktních situací mezi žáky odlišné kultury a to z pohledu dotazovaných učitelů základních škol vyučujících v multikulturních třídách. cs
dc.format 105 s. cs
dc.format.extent 2082670 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject mediace cs
dc.subject mediátor cs
dc.subject konflikt cs
dc.subject interkulturní konflikt cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject multikulturní škola cs
dc.subject národnostní menšina cs
dc.subject mediation en
dc.subject mediator en
dc.subject conflict en
dc.subject intercultural conflict en
dc.subject teacher en
dc.subject student en
dc.subject multicultural education en
dc.subject school climate en
dc.subject multicultural school en
dc.subject minority en
dc.title Interkulturní mediace na základních školách cs
dc.title.alternative Intercultural Mediation in Primary Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub cs
dc.date.accepted 2013-06-12 cs
dc.description.abstract-translated Thesis "Intercultural mediation in elementary schools" is focused on the problems associated with pro-intercultural conflict resolution school pupils an alternative method - mediation. The theoretical part provides basic information on the researched topic. It is measured on a per-concept multicultural school, its agents, to mediation as a way of resolving the conflict and the conflict itself. The aim of the research is to determine the use of intercultural mediation as an alternative method of resolving conflicts between pupils of different culture from the perspective of those surveyed elementary school teachers teaching in multicultural classrooms. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32263
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02 cs


Files in this item

Files Size Format View
průšová_2013_bp.pdf 1.986Mb PDF View/Open
průšová_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
průšová_2013_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account