Prosociální postoje jako kategorie sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prosociální postoje jako kategorie sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Bargelová, Judita
dc.date.accessioned 2013-10-06T18:25:36Z
dc.date.available 2013-10-06T18:25:36Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21033
dc.description.abstract Současná postmoderní společnost je charakterizována výrazným rozvrstvením, které s sebou nese také řadu sociálních problémů. Stále častěji se setkáváme s různými postoji vůči minoritním sociálním skupinám. Problematika prosociálního chování a postojů se tedy stává velmi aktuálním tématem sociální pedagogiky. Cílem diplomové práce bylo pomocí kvantitativního šetření zjistit prosociální postoje studentů sociální pedagogiky vůči vybraným sociálním jevům, a také provést analýzu epistemologických poznatků vztahujících se k prosociálnímu chování v dnešní době v kontextu zahraniční literatury. V praktické části jsou zpracovány výsledky dotazníkového šetření a ověřovány hypotézy. Součástí praktické části jsou také návrhy k řešení těchto problémů. cs
dc.format 103 cs
dc.format.extent 2275610 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Prosociální chování cs
dc.subject postoje cs
dc.subject hodnotový systém cs
dc.subject extremismus cs
dc.subject osoby s postižením cs
dc.subject bezdomovec cs
dc.subject osoby se závislostí cs
dc.subject senioři cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject matky s dětmi cs
dc.subject Prosocial behavior en
dc.subject attitudes en
dc.subject value system en
dc.subject extremism en
dc.subject people with disabilities en
dc.subject homeless en
dc.subject addicts en
dc.subject the elderly en
dc.subject family en
dc.subject education en
dc.subject mothers with children en
dc.title Prosociální postoje jako kategorie sociální pedagogiky cs
dc.title.alternative Prosocial Attitudes As a Category of Social Pedagogy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2013-05-13
dc.description.abstract-translated The current postmodern society is characterized by strong stratification, which involves a number of social problems. Increasingly, we see various attitudes toward the minority social groups. The issue of prosocial behavior and attitudes thus is becoming a hot topic of social pedagogy. The aim of this thesis was to determine prosocial attitudes of students of social pedagogy toward selected social phenomena, and also to make an epistemological analysis of knowledge related to prosocial behavior nowadays in the context of foreign literature. The results of a questionnaire survey and tested hypotheses are presented in the practical part of the thesis. Proposals how to solve these problems are also included in the practical part. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28871
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-03-26
local.subject sociální chování cs
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject social behavior en
local.subject social educators en


Files in this item

Files Size Format View
bargelová_2013_dp.pdf 2.170Mb PDF View/Open
bargelová_2013_vp.doc 29Kb Microsoft Word View/Open
bargelová_2013_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account