Motivace ke studiu a míra naplnění očekávání studentů oboru Sociální pedagogika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace ke studiu a míra naplnění očekávání studentů oboru Sociální pedagogika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Hudcová, Dagmar
dc.date.accessioned 2013-10-06T18:28:16Z
dc.date.available 2013-10-06T18:28:16Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21037
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá motivací ke studiu a mírou naplnění očekávání studentů oboru Sociální pedagogika. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vědního a studijního oboru Sociální pedagogika v České republice a v okolních státech. Další část je věnována praktickému pojetí oboru, profesi a uplatnění sociálního pedagoga. Následný výzkum je proveden mezi studenty prvního a posledního ročníku studia oboru Sociální pedagogika. Cílem je zjistit a analyzovat jejich motivaci ke studiu, prvotní očekávání od studia a míru naplnění těchto očekávání. cs
dc.format 74 s. cs
dc.format.extent 1746514 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociálně pedagogické školy cs
dc.subject sociální práce cs
dc.subject motivace ke studiu cs
dc.subject naplnění očekávání cs
dc.subject Social Pedagogue en
dc.subject Social Pedagogy en
dc.subject Social Pedagogic Schools en
dc.subject Social Work en
dc.subject Study Motivations en
dc.subject Fulfillment en
dc.title Motivace ke studiu a míra naplnění očekávání studentů oboru Sociální pedagogika cs
dc.title.alternative Motivation to Study and the Degree of Living up to Expectations of Social Pedagogy Students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis examines motivations and degree of fulfillment of expectations of students of the Social Pedagogy programme. The theoretical part describes elemental characteristics of the Social Pedagogy field of study and science in the Czech Republic and neighboring countries. The other part of this thesis deals with practical approach within this field of study and occupation; and possible practical assertion of a Social Pedagogue. A research work has been carried out among students of first and final years of study of the Social Pedagogy programme. The objective was to discover and analyze their motivations, initial expectations, and finally how their expectations of the study programme were met. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28644
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject social aspects en
local.subject sex education en


Files in this item

Files Size Format View
hudcová_2013_bp.pdf 1.665Mb PDF View/Open
hudcová_2013_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
hudcová_2013_op.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account