Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Mikulíková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:02:55Z
dc.date.available 2013-10-06T19:02:55Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21086
dc.description.abstract Bakalářské práce je zaměřena na dětskou mozkovou obrnu u dětí předškolního věku a vý-chovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s takovýmto dítětem. V teoretické části seznamuje s příčinami vzniku dětské mozkové obrny, s klasifikací forem tohoto onemocnění a také s onemocněními, která se k DMO často přidružují. Dále se zabývá vývojem dítěte s dětskou mozkovou obrnou od prenatálního do předškolního věku, s důrazem právě na věk předškolní. V poslední teoretické kapitole se zabývá výchovně-vzdělávacími strategiemi pedagoga, které využívá při práci s dítětem s DMO v předškolním věku. cs
dc.format 87 s. cs
dc.format.extent 6068792 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětská mozková obrna cs
dc.subject výchovně-vzdělávací strategie cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject speciální pedagog cs
dc.subject cerebral palsy en
dc.subject educational strategies en
dc.subject preschool age children en
dc.subject special education teacher en
dc.title Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou cs
dc.title.alternative An Educational Strategy of a Teacher Working with a Child with Cerebral Palsy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-06-19
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis investigates cerebral palsy of preschool age children and addresses special education strategies applied by the teacher of the child affected with this disease. In the theoretical section, introduce the causes of cerebral palsy, classify the forms of this disease, and describe diseases that are often associated with cerebral palsy. Further investigate development of children with cerebral palsy from prenatal to preschool age, with an emphasis on preschool age. The last theoretical chapter deals with the special education strategies used when working with a child with cerebral palsy in pre-school age. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30876
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject DMO (lékařství) cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject výchova a vzdělávání cs
local.subject speciální pedagogika cs
local.subject cerebral palsy en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject education en
local.subject special education en


Files in this item

Files Size Format View
mikulíková_2013_bp.pdf 5.787Mb PDF View/Open
mikulíková_2013_vp.doc 225Kb Microsoft Word View/Open
mikulíková_2013_op.zip 14.72Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account