Efektivní komunikace s klientem v práci farmaceuta

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní komunikace s klientem v práci farmaceuta

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kročáková, Zuzana
dc.contributor.author Lízalová, Iva
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:06:31Z
dc.date.available 2013-10-06T19:06:31Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21092
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje efektivní komunikaci farmaceuta při jednání s klientem v lékárně a využití efektivní komunikace jako nedílné součásti péče o klienta. Dále pak poukazuje na specifika efektivní komunikace v lékárně a objasňuje možnosti, jak pomocí efektivní komunikace zajistit profesionální chování farmaceutů a status lékárny na trhu. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníku, jehož úkolem bylo zjistit názory farmaceutů na efektivní komunikaci a její uplatňování při jednání s klientem v lékárně. cs
dc.format 98 s. cs
dc.format.extent 2330339 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject lékárna cs
dc.subject pacient/klient cs
dc.subject farmaceut cs
dc.subject péče cs
dc.subject Communication en
dc.subject effective communication en
dc.subject verbal communication en
dc.subject nonverbal communication en
dc.subject pharmacy en
dc.subject patient/client en
dc.subject pharmacist en
dc.subject care en
dc.title Efektivní komunikace s klientem v práci farmaceuta cs
dc.title.alternative Effective Communication with Clients in the Work of a Pharmacist en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on effective communication of a pharmacist when dealing with a client in the pharmacy and the use of effective communication as an integral part of customer care. Furthermore, the work highlights specific features of effective communication in the pharmacy and explains ways to use effective communication to ensure the professional behaviour of the pharmacists and the status of the pharmacy in the market. In the practical part quantitative research was conducted through a questionnaire which aimed to ascertain the pharmacists' views on effective communication and its application in dealing with the client in the pharmacy. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28746
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject lékárny cs
local.subject lékárníci cs
local.subject pharmacies en
local.subject pharmacists en


Files in this item

Files Size Format View
lízalová_2013_bp.pdf 2.222Mb PDF View/Open
lízalová_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
lízalová_2013_op.doc 30Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account