Sociální percepce v komparativním kontextu u dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální percepce v komparativním kontextu u dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Palovčíková, Geraldina
dc.contributor.author Havlíčková, Kamila
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:56:44Z
dc.date.available 2013-10-06T19:56:44Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21160
dc.description.abstract Multikulturalismus a migrace obyvatelstva patří neodmyslitelně k dnešní době a nesou s sebou mnoho pozitiv i negativ. Tato diplomová práce je věnována problematice sociální percepce a začleňování jedinců, mluvících několika jazyky, jejichž rodiny jsou často spojením několika kultur. Je psána především z pohledu pedagogického a sociálního, dotýká se také velkou měrou lingvistiky a výuky jazyků. Práce přináší informace o historii a počtu menšin v České republice a ve Švédsku a jejich srovnání, rozsáhlejší části se věnují multikulturalismu a vývoji dětí z minoritních skupin. Práci uzavírá praktická část s několika rozhovory s jedinci, kteří vyrůstali a žijí ve vícejazyčném prostředí. cs
dc.format 118 s.+3 s. př (184 294 znaků) cs
dc.format.extent 1245808 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální percepce cs
dc.subject lingvistika cs
dc.subject jazyk cs
dc.subject menšiny cs
dc.subject multikulturalismus cs
dc.subject etnika cs
dc.subject social perception en
dc.subject linguistics en
dc.subject languages en
dc.subject minorities en
dc.subject multiculturalism en
dc.subject ethnicity en
dc.title Sociální percepce v komparativním kontextu u dětí cs
dc.title.alternative Social Perception of Children in Comparative Context en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2013-05-13
dc.description.abstract-translated Multiculturalism and migration are manifestations of our time. They carry a lot of positives as well as negatives. In this magister thesis the attention is devoted to social perception, integration of individs who speak several languages and whos families are often connected to several cultures. This thesis is written from the pedagogic and social points of view, it touches also lingvistics and learning of languages. There is a large area covering the history of minorities in the Czech republic and Sweden and their comparation. Extensive sections are devoted to multiculturalism and raising children from minorities. In the end of the thesis you can find several interviews with people, who grew up or live nowadays in multilingual environment. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28914
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-03-25
local.subject začlenění imigrantů cs
local.subject multilingvismus cs
local.subject integration of immigrants en
local.subject multilingualism en


Files in this item

Files Size Format View
havlíčková_2013_dp.pdf 1.188Mb PDF View/Open
havlíčková_2013_vp.doc 36.5Kb Microsoft Word View/Open
havlíčková_2013_op.doc 93Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account