Výchova k finanční gramotnosti v rodinách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova k finanční gramotnosti v rodinách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Jakubíčková, Věra
dc.date.accessioned 2013-10-06T20:35:18Z
dc.date.available 2013-10-06T20:35:18Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21206
dc.description.abstract Práce se zabývá tím, co všechno ovlivňuje výchovu k finanční gramotnosti v rodinách. Teoretická část práce je zaměřena především na definování finanční gramotnosti a jejich složek a následně i na to, jaký je vztah mezi finanční gramotností a rodinou, jak mohou rodiče působit na své dítě, aby podpořili jeho finanční gramotnost a snížili tak rizika, že se dostane do problémů. V praktické části navazuje kvantitativní výzkum, který se zaměřuje na zmapování toho, jaké prostředky rodiče ve výchově k finanční gramotnosti mohou používat. cs
dc.format 81s. cs
dc.format.extent 4374882 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova v rodině cs
dc.subject peníze cs
dc.subject kapesné cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject family en
dc.subject family upbringing en
dc.subject money en
dc.subject pocket money en
dc.title Výchova k finanční gramotnosti v rodinách cs
dc.title.alternative Education to Financial Literacy in Families en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kočvarová, Ilona
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis addresses the issue of factors that affect education in financial literacy within families. The theoretical part is specifically focused on the definition of financial literacy and its components and, consequently, on what is the relationship between financial litera-cy and the family, and how parents can influence their children to support their financial literacy a thus reduce the risk of their getting into problems. The practical part deals with quantitative research which focuses on the mapping of the resources that parents can use for the education in financial literacy of their children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 32116
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject rodinná výchova cs
local.subject rodinné finance cs
local.subject family education en
local.subject family finance en


Files in this item

Files Size Format View
jakubíčková_2013_dp.pdf 4.172Mb PDF View/Open
jakubíčková_2013_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
jakubíčková_2013_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account