Role pohádky ve výchovném procesu dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role pohádky ve výchovném procesu dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Neveselá, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-06T21:25:03Z
dc.date.available 2013-10-06T21:25:03Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21270
dc.description.abstract V bakalářské práci se zabývám tématem ?Role pohádky ve výchovném procesu dítěte? a vycházím z cílů Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání, konkrétně z oblasti ?dítě a společnost?. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních třech kapitolách se zaměřuji na předškolní věk, rozvoj dětské identity, proces socializace dítěte předškolního věku, rozvoj sociálních dovedností a komunikace. Zabývám se zde pohádkou, jejími druhy a funkcemi, její rolí ve výchově a popisuji využití pohádky v mateřské škole a vzdělávací program Mateřské školy v Brně. Čtvrtá kapitola, praktická část, obsahuje projekt pro MŠ a jeho realizaci, ve které je popsán průběh zaměstnání a odpozorované chování dětí. cs
dc.format 55 cs
dc.format.extent 1007520 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dítě cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject socializace cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject pohádka cs
dc.subject Child en
dc.subject preschool age en
dc.subject socialization en
dc.subject kindergarten en
dc.subject fairy tale en
dc.title Role pohádky ve výchovném procesu dítěte cs
dc.title.alternative The Role of Fairytales in the Educational Process of Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzlová, Hana
dc.date.accepted 2013-01-08
dc.description.abstract-translated The bachelor project deals with the theme "The role of fairy tales in the educational process of the child" and come out of the objectives of the Framework educational program for pre-school education, specifically from the area "the child and society." The work is divided into four chapters. In the first three chapters I focus on the preschool age, children's identity development, the process of socialization of preschool age, the development of social skills and communication. I deal with a fairy tale, its types and functions, its role in education and describes the use of fairy tales in kindergarten and educational program Brno kindergarten. The fourth chapter, the practical part, contains the project for kindergarten and its implementation, which describes the proces of the work and the recognizing of the behavior of children. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18320
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-11-30


Files in this item

Files Size Format View
neveselá_2013_bp.pdf 983.9Kb PDF View/Open
neveselá_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
neveselá_2013_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account