A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Author: Bambuch, Ondřej
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita obchodní firmou XY, s.r.o. při zavádění nové sklízecí mlátičky na český trh. Bakalářská práce je rozdělěna na dvě části ? teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie zavádění nového produktu na trh. Praktická část je zaměřena na stávající marketingovou strategii firmy XY, s.r.o. při zavedení nového produktu a doporučení k jejímu zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21319
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 30376


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bambuch_2013_bp.pdf 1.601Mb PDF View/Open
bambuch_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
bambuch_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account