A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Autor: Bambuch, Ondřej
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita obchodní firmou XY, s.r.o. při zavádění nové sklízecí mlátičky na český trh. Bakalářská práce je rozdělěna na dvě části ? teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie zavádění nového produktu na trh. Praktická část je zaměřena na stávající marketingovou strategii firmy XY, s.r.o. při zavedení nového produktu a doporučení k jejímu zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21319
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 30376


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bambuch_2013_bp.pdf 1.601Mb PDF Zobrazit/otevřít
bambuch_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bambuch_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet