Sociální rehabilitace zrakově postižených

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální rehabilitace zrakově postižených

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Hodálová, Jitka
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:41:16Z
dc.date.available 2013-10-06T22:41:16Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21370
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních kompetencí zrakově postižených. V úvodu je vymezena klasifikace zrakového postižení a sekundárních postižení. V následujících kapitolách jsou definovány pojmy sociální rehabilitace, kompenzační smysly a uvedena typologie kompetencí. V rámci výzkumného šetření jsou zpracovány případové studie zrakově postižených a následně analyzované údaje zpracovány do návrhů na řešení sociální rehabilitace zrakově postižených. cs
dc.format 77 cs
dc.format.extent 1395660 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální rehabilitace cs
dc.subject zrakové postižení cs
dc.subject kompenzační smysly cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject social rehabilitation en
dc.subject visual impairment en
dc.subject compensational senses en
dc.subject competency en
dc.title Sociální rehabilitace zrakově postižených cs
dc.title.alternative Social Rehabilitation of the Visually Impaired en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doňková, Olga
dc.date.accepted 2013-01-07
dc.description.abstract-translated Bachelor Thesis deals with the analysis of social competency of the visually impaired. The introduction comprises of the classification of visual impairement as well as the classification of secondary disabilities. Social rehabilitation, compensational senses and the classification of competencies are introduced in the following chapters of the thesis. Within a research survey three case reports have been realized. Subsequently, target data were analysed and worked out plausible suggestions concernig social rehabilitation of visually impaired. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23494
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-10-19
local.subject děti se zrakovým postižením cs
local.subject children with visual disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
hodálová_2013_bp.pdf 1.331Mb PDF View/Open
hodálová_2013_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open
hodálová_2013_op.doc 36Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account