Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Spáčilová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-14T04:49:22Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2144
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dat získaných od odběratelů a navržení určitých opatření a doporučení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relati-onship Management), je to hlavní pojem péče o zákazníka a marketingového výzkumu. Marketingový výzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro vytváření pevných vztahů Pivovaru Zubr se svými odběrateli. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika. cs
dc.format 61 s., 13 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2282400 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
dc.subject CRM cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject návrhy cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject analýza nákladů a rizika cs
dc.subject CRM en
dc.subject the marketing exploration inquiry en
dc.subject the questionnaire en
dc.subject the suggestions en
dc.subject the recommendations en
dc.subject the analysis of the cost en
dc.subject risk en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of customers satisfaction Pivovar ZUBR a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hermely, Petr
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.date.vskp-available 2036-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analyse the data acquired from the consumers and the appropriate measures and recommendations. The theoretic part includes the definition of CRM (Customer Relationship Management) it is the main koncept in the customer care and the marketing exploration inquiry. The marketing exploration inquiry is realized by means of the questionnaire (personal questioning). The final part of my thesis includes the suggestions and recommendations for creating the steady relations of Pivovar Zubr with its consumers. They comply with the analysis of the cost and risk. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4115
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
spáčilová_2006_bp.pdfBlocked 2.176Mb PDF View/Open
spáčilová_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
spáčilová_2006_op.pdf 576.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account