Šikana v 6. a 7. třídách ZŠ pohledem žáků a rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana v 6. a 7. třídách ZŠ pohledem žáků a rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chráska, Miroslav
dc.contributor.author Kopečná, Karla
dc.date.accessioned 2013-10-07T00:19:10Z
dc.date.available 2013-10-07T00:19:10Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21488
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou šikanování žáků šestých a sedmých tříd základních škol. Cílem práce je zjistit skutečný výskyt šikany a také kyberšikany u žáků, a porovnat výsledky s povědomím tohoto negativního jevu u rodičů a třídních učitelů. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část práce je teoretická, popisuje jev šikany a kyberšikany, příčiny vzniku, aktéry, prevenci. V závěru teoretické části jsou uvedeny výzkumy a šetření zmíněných jevů. Ve druhé části práce je popsán výzkum šikany a kyberšikany u žáků, rodičů a třídních učitelů. Výzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření. cs
dc.format 87 s.(123 206 znaků) příl. 21s cs
dc.format.extent 2507700 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agrese cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject šikana cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject škola cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject oběť cs
dc.subject agresor cs
dc.subject aggression en
dc.subject agressiveness en
dc.subject bullying en
dc.subject cyber-bullying en
dc.subject school en
dc.subject parents en
dc.subject victim en
dc.subject aggressor en
dc.title Šikana v 6. a 7. třídách ZŠ pohledem žáků a rodičů cs
dc.title.alternative Bullying in the 6th and 7th Classes of Primary Schools from the View of Pupils and their Parents en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis deals with bullying of pupils of sixth and seventh grades of primary schools. The aim of this work is to determine the actual incidence of bullying and cyberbullying by pupils, and compare the results with an awareness of this negative phenomenon for parents and classroom teachers. This thesis consists of two main parts. The first part is theoretical, describes the phenomenon of bullying and cyberbullying, its causes, actors and prevention. At the end of the theoretical section is provided research and investigations of these phenomena. The second part of the thesis describes the research of bullying and cyberbullying by pupils, parents and classroom teachers. The research is conducted by using questionnaires. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31833
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-23
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject sociálně patologické jevy cs
local.subject secondary school en
local.subject social pathological phenomena en


Files in this item

Files Size Format View
kopečná_2013_dp.pdf 2.391Mb PDF View/Open
kopečná_2013_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
kopečná_2013_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account