Resocializace v podmínkách výchovného ústavu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Resocializace v podmínkách výchovného ústavu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Hradecký, Dušan
dc.date.accessioned 2013-10-07T00:50:44Z
dc.date.available 2013-10-07T00:50:44Z
dc.date.issued 2013-07-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21526
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je pokusit se zjistit jak klienti ? děti interpretují proces resocializace v podmínkách výchovného ústavu. Jedná se především o děti, které jsou rozdílné nejen příslušností k různým etnickým skupinám, ale i mentalitou, či odlišnými poruchami v učení a chování. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu resocializace a její metody v rámci resocializačního procesu ve výchovném ústavu. V praktické části ukazuje, jak klienti vnímají, interpretují a jak se adaptují na resocializační proces v rámci výchovného ústavu. cs
dc.format 50 cs
dc.format.extent 1702406 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchovný ústav cs
dc.subject resocializace cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject interpretace cs
dc.subject metody resocializace cs
dc.subject poruchy v učení a chování cs
dc.subject výchovná skupina cs
dc.subject klientela VÚ cs
dc.subject denní režim cs
dc.subject educational institute en
dc.subject rehabilitation en
dc.subject adaptation en
dc.subject interpretation en
dc.subject methods of rehabilitation en
dc.subject learning disorders and behavioral en
dc.subject educational group en
dc.subject clients VU daily routine en
dc.title Resocializace v podmínkách výchovného ústavu cs
dc.title.alternative Resocialization in terms of educational institution en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2013-09-10
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to try to find out how clients - children interpret the process reso-cia-tion in terms of educational institution. These are mainly children who are different not only belonging to a different ethnic groups, but also the mentality, or different problems in learning and behavior. The theoretical section explains the concept of rehabilitation and its methods in the rehabilitation process of the educational institution. In the practical part shows how clinical enti perceive, interpret and how they adapt to the re-socialization pro-cess within the educational institution. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32859
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-08-22
local.subject výchovné ústavy pro mládež cs
local.subject výchovné problémy cs
local.subject resocializační pedagogika cs
local.subject juvenile corrections en
local.subject educational problems en
local.subject resocialization pedagogy en


Files in this item

Files Size Format View
hradecký_2013_bp.pdf 1.623Mb PDF View/Open
hradecký_2013_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
hradecký_2013_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account