The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

Show full item record

No preview available
Title: The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Author: Kolářík, Tomáš
Advisor: Sasínková, Martina
Abstract: Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji nashromážděné informace a vyvodím z nich závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21545
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 30525


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolářík_2013_bp.pdf 1.850Mb PDF View/Open
kolářík_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
kolářík_2013_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account